Benim hakkımda merak ettiğiniz bir şey var mı?

+2 oy
20 Nisan 2017 Kişisel Gelişim kategorisinde picklover Acemi (26,064 puan) sordu
Yaş
Kilo
Boy
Fiziksel özellik
Kişisel özellik
İş
Ne sever
Ne sevmez
Fobi
Hobi
Fark etmez sor sen cevaplamaya çalışırım

3 Cevap

+1 oy
20 Nisan 2017 Emre123 Acemi (8,549 puan) cevapladı
Ysş kilo boy hobi hepsini söyle canım aıkıldı seni dinliyeyim bari başka bişe yok
20 Nisan 2017 picklover Acemi (26,064 puan) yorumladı
Yaşım 18
Boy 172
Kilo biraz şey olabilir ama 68
Siyah saçlı kahve gözlü biriyim
Kişisel özelliklere çok şey yapmayalım çünkü kendimi bu konuda tanımlayacak kelime yok(mükemmelik açısından demedim)
Öğrenciyim
Fobi: örümcek karanlık kapalı yerde fobisi yani klasik şeyler
Hobi ise belli bir hobim yok. Her gün rutin olarak sadece yatmak yemek yemek okula-kursa gidip gelmek bu
Başka merak ettiğin varsa sorabilirsin
+1 oy
20 Nisan 2017 Fatma61 Bilge (87,824 puan) cevapladı
Yooo neden olsun ki sende herkes gibi bir insan sin fiziksel özelliklerinin bi anlamı yok bence
0 oy
4 Haziran 2017 Mnwr Acemi (22,658 puan) cevapladı
Belki daha sonra merak edebilirim :) şöyle bir uzman falan olda o zaman bakalım.

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap
26 Nisan 2017 Eğlence kategorisinde Fatma61 Bilge (87,824 puan) sordu
+7 oy
8 cevap
8 Şubat 2017 Aşk & Love kategorisinde hazalsultan Acemi (24,192 puan) sordu
+15 oy
36 cevap
+1 oy
4 cevap
0 oy
9 cevap
28 Mart 2017 Kişisel Gelişim kategorisinde MavisV Acemi (2,414 puan) sordu

SosyalKızlar, Dilediğiniz konularda sorularınızı paylaşıp cevap bulabileceğiniz ve bilgi ve tecrübelerinizi paylaşarak İnsanlara faydalı olabileceğiniz bir  Soru-Cevap Platformudur.

10,150 soru

46,327 cevap

3,048 yorum

2,444 üye

  1. Yönetici

    308505 Points

  2. Esmaaa0

    231959 Points

  3. Zombi

    186199 Points

  4. maviiiiisssss

    175135 Points

  5. BEYAZ

    165216 Points

...