+5 oy
Aşk & Love kategorisinde Uzman (232k puan) tarafından soruldu

evet arkadaşlar sızce evlı cıftler sevgılıler günü kutlaması mantıklı gelıyor mu. bana sorarsanız bu sevgılıler ıcın özel bır gün evlılerde evlılık yıldönemını kutlayabılırler. sızın fıkrınız nedır?

15 Cevaplar

+4 oy
Acemi (4.4k puan) tarafından cevaplandı
 
En İyi Cevap

Esas sevgi zaten evlendikten sonra başlar kalbindeki tek insan o olmaya başlar çünki o çucuklarin anasidir çünki o hayatin yarisidir o herşeyindir nefesindir üşüdügü de ateşin hasteyken ilaçindir........

+4 oy
Acemi (16.3k puan) tarafından cevaplandı

Bence mantıksız çünkü zaten yil dönümü diye bişey var ben anlamadım gitti bu kadar özel güne ne gerek var

+6 oy
Bilge (55.3k puan) tarafından cevaplandı

bence kutlması doğrudur gayet normal bence etrafımda ki bir cok kişi kutluyor sevgililer günün seven hereke kutlamalı bence.

+5 oy
Acemi (913 puan) tarafından cevaplandı

KIZLAR GENELDE PEK  sever böyle şeylerin kutlamasını ama evlilerin sevgililer gününü kutlaması çok saçma.boşuna masraf <3

+3 oy
tarafından cevaplandı

Evli olanlar bence mantıklıdır belkide o günü yine yaşamak istiyor olabilirler aslında evli cifte en güzel evlilik yıl dönümü gider hemşerim ancak onları evlilik yıl dönümü daha cok mutlu eder ama sevgililik 14 şubatta mutlu edebilir. 

+3 oy
Acemi (15.8k puan) tarafından cevaplandı

bence hıc bı cıftın kutlamaması lazım sonucda hırıstıyanın bırısı ölmus ve ınsanlar bunu kutluyor bızım dınımızde öyle bısey oldugunu  sanmıyorum yok yanı dınımızde 

+2 oy
Acemi (8.2k puan) tarafından cevaplandı

bence mantıklı mı mantıksız mı diye sorgulamaya bile gerek yok kutlayana da kutlamayana da saygı duyulmalı

+1 oy
Acemi (610 puan) tarafından cevaplandı
Sevgi cok ozel, çok guzel bir kavram. Insan sevgili oldugunda bunun degerinI anlamakta gecikebilir fakat evlendikten sonra isler degisiyor. Sevginin guzelligini ve safligini evlendiginiz insanin gozlerine baktikca farkina variyorsunuz. Bence evli olan ciftlerin sevgililer gununu kutlamasi normal bir durum :) 
+1 oy
Acemi (425 puan) tarafından cevaplandı

sevgililer günü saçma bir olay ya :) bir insana olan sevginizi hergün bile kutlayabilirsiniz

+1 oy
Acemi (1.1k puan) tarafından cevaplandı

şimdi insanlar evli veya evsiz eğer birbirlerinin sevgilisi ise tabi ki kutlamalılar. Yani evlenince aşk da bitiyor demeye getiriyorsunuz. Bazı insanlarda şarap gibi yıllandıkça birliktelikler aşk da daha fazla büyüyor. Böylece evlilikler birer aşk yuvası haline dönüşüyor. Elbette bahsettiğimiz bu konu her evlilik için geçerli değildir.

0 oy
Uzman (232k puan) tarafından cevaplandı
bu kutlama yabancıların işidir aslında ama bızde kutluyoruz. evlılıler evlılık yıldönemını kutlaması daha mantıklı onlar ıcınde sonucta bır özel gün sevgılıler günü sadece sevgılıler ıcındır bence evlıler ıkısınıde kutlasa fazla masraf olmaz mı sızcede :D
0 oy
tarafından cevaplandı

Ben sevgililerin bile kutlamasını sacma buluyorum bi kız olarak :) çünkü herkesin butun sevgililerin aynı günü kutlaması cok sacma geliyo hic bi özel yanını bulmuyorum yıl dönümü olur ilişkimiz icin bi onemi vardır kutlarız doğum günlerimizi kutlarız ama sevgililer gunu cok sacma gereksiz bi gün kaldıki evliler kutlasın onların kutluycak gunumu kalmadı sevgili olma yıl dönümü evlilik yıl dönümü dogum günleri derken zaten bir sürü günleri var :D

0 oy
tarafından cevaplandı
İnsanların sevgiyi bir güne sığdırmalarını anlatamıyorum birtürlü
0 oy
Acemi (16.9k puan) tarafından cevaplandı
Bence mantıklı hem evliliği dinç tutmak içinde önemli bir gün diye düşünüyorum
0 oy
Uzman (165k puan) tarafından cevaplandı
Evet bence mantıklı. Evli birinin sevdiği de, eşi de,sevgilisi de eşidir. Ve kutlamaları ilişkilerine renk getirir.

İlgili sorular

+5 oy
5 cevap
8, Şubat, 2017 Aşk & Love kategorisinde Esmaaa0 Uzman (232k puan) tarafından soruldu
+3 oy
7 cevap
7, Şubat, 2017 Aşk & Love kategorisinde Zombi Uzman (186k puan) tarafından soruldu
+7 oy
7 cevap
6, Şubat, 2017 Aşk & Love kategorisinde misafir tarafından soruldu

10.4k soru

46.4k cevap

3.1k yorum

3.5k kullanıcı

...