+5 oy
Aşk & Love kategorisinde Acemi (10.6k puan) tarafından soruldu

şahsen çok saçma olduğunu düşünüyorum ama-ülkemizde izleniyorlar: ya sizce, nasıl bu evlilik programları

7 Cevaplar

+5 oy
Acemi (4.1k puan) tarafından cevaplandı
 
En İyi Cevap

Bu saçma programları izleyip şakşakladıkları için bu sebepten fazla reyting topladıkları için gitgide arttı. İzlenmese otamatik olarak reytingler düşer ve doğal olarak yayından kaldırılma yoluna gidilir. Bence RTÜK en kısa sürede bu işe el atmalı.

+3 oy
Uzman (232k puan) tarafından cevaplandı

Eeee baktılar insanlarımız deli gibi izliyor e güzelde para var her gelen evlilik programi sunuyor. Hiçte sevmem cok yapmaciklar zaten dogruluk payi bile yok

+3 oy
Bilge (82.9k puan) tarafından cevaplandı

Saçma olduğunu hepimiz biliyoruz. İnsanların tanınmak uğrana verdiği savaş mı demeli rezillik mi demeli onu bilemiyorum.

+3 oy
tarafından cevaplandı

Kolay yoldan para kazanıp meşhur olmak için katılanlar çoğaldı bizim türk halkıda ne yazık kii izliyorr izlendigi icinde tabi bitirmezler

+1 oy
tarafından cevaplandı

iyi para kaldırdıkları icin tabikide rtük reyding kırdıkları icin tabikide başka bir sebebi yok 

+1 oy
Acemi (13.8k puan) tarafından cevaplandı
Gündüz kuşağında izleyecek başka bişey olmadığı için insanlar vakitlerini böyöe geçiriyolar ee izledikçede bağımlılık yapıyo sanırım
0 oy
Bilge (53.1k puan) tarafından cevaplandı
nedeni belli parası çok kazancı bol oluyo herkede ona yöneldi hepsi oyun palavra sacmalık

İlgili sorular

+7 oy
9 cevap
16, Mart, 2017 Aşk & Love kategorisinde misafir tarafından soruldu
+5 oy
3 cevap
14, Mart, 2017 Eğlence kategorisinde Gözde Koyuncu Acemi (13.8k puan) tarafından soruldu
+4 oy
10 cevap
3, Şubat, 2017 Eğlence kategorisinde Türkgüzeli Acemi (10.1k puan) tarafından soruldu

10.4k soru

46.4k cevap

3.1k yorum

3.5k kullanıcı

...