+16 oy
Erkekçe kategorisinde Uzman (310k puan) tarafından soruldu

Hayatının En İyi Pazar Günü (2018)

Günümüzde artık insanların büyük bir kısmı bir günlerinin diğeri ile aynı geçmesinden ötürü var olan rahatsızlıklarını birbirleri ile paylaşıyorlar. Ancak bunları paylaşırken ne yazık ki çözüm önerilerini aramaktan çok uzaktalar.

Halbuki böylesi durumlar ile karşı karşıya kalan kişilerin öncelikli olarak yapmaları gereken şey sorunu doğru şekilde çözmek. Özellikle de çalışan kesimdeki kişilerin büyük bir kısmı Pazar günlerini dinlenmek için ayırırlar ancak yaptıkları aktiviteler onların çok daha fazla yorulmasına sebep olur. Böyle olunca da bir sonraki Pazar günü hiçbir şey yapmamayı tercih ederler. Halbuki birkaç basit taktik ile artık Pazar günlerini eğlenerek ve dinlenerek rahatlıkla geçirebilecekler.

Bu aşamada önemli olan şey ise ne istediğiniz. Dinlenmek istiyorsanız ancak bunu evde kapalı kalarak yapmak istemiyorsanız çözüm basit. Deniz kenarı ya da ormanlık alanlarda vakit geçirmek sizi sandığınızdan çok daha iyi bir şekilde rahatlatmış olacaktır. Ailecek ya da sevdikleriniz ile birlikte vakit geçirmek adına da yine pek çok farklı piknik alanı, sahil sizleri beklemekte. Üstelik bu tarz organizasyonlar için çok yüksek bütçeler ayrılmak zorunda da değil.

Kısa bir süre içerisinde yapılacak olan planlama ile birlikte Pazar gününü eğlenerek ve dinlenerek geçirme imkanına da erişmiş olabilirsiz. Ancak bunun aksine tam anlamıyla sakin bir gün geçirmek istiyorsanız en sevdiğiniz filmleri ya da dizileri evinizin sıcacık ortamında izleyerek tüm gününüzü kendinize ayırabilirsiniz.

Böylesi detaylar bazı kişiler için çok işe yaramıyormuş gibi görülse de gün sonunda yatıp ertesinde yeni güne uyandığınız zaman tüm bir günü dinlenerek geçirmenin keyfini ve siz getirmiş olacağı pozitif enerjiyi çalışırken görecek ve kendinizi bir sonraki Pazar günü ne yapacağınızı planlarken bulacaksınız.

28 Cevaplar

Uzman (232k puan) tarafından cevaplandı

En İyi Cevap

hayatımın en güzel pazarı gecen hafta oldu akrabalarım gelmıstı mıs gıbı akraba sofrasıyla hep bırlıkte kahvaltı yaptık aıle ortamını cok severım

+12 oy
Acemi (1.1k puan) tarafından cevaplandı
Ben güzelim pazar gününü ailesiyle değilde saçma sapan kafe köşelerinde, internet kafelerde, çarşıda ve pazarda geçirenlere hayret ediyorum. İnsanlar tüm hafta zaten ailesinden ayrı adeta ayrı yaşıyor sadece akşamları görüşebiliyor, Hele ki yoğun iş temposunda çalışan breyler ancak pazar günleri bir araya gelebiliyor, bu güzel tatil gününü insan ailesiyle geçirmeli, sohbet etmeli haftanın stresini, iş yükünü üstünden atmalıdır diğe düşünüyorum, çünkü biz ailece aynen bunu yapıyoruz ve kendi yuvamı kurduğumda da bunu yapmaya devam edeceğim...
Acemi (27.8k puan) tarafından cevaplandı
Pazar günlerim hep sıkıcı geçmiştir. Hiç hatırlamıyorum iyi güzel animi
tarafından cevaplandı
Valla bütün günler benim için birbirinin aynısıdır ben değişmelerini istemediğim zaman. Zamanımızın güzel insanları hayat güzel hayatınızda güzel insanlar varsa. Ailenizle sevdiklerinizle tv izleseniz bile güzeldir.
+9 oy
Benim her pazarım yatarak geçtiğinden her pazarım iyi ve aynı geçiyor.
Acemi (830 puan) tarafından cevaplandı
Bana göre Pazar günü yaşanacak en güzel şey cep telefonu ve bilgisayardan uzak olmaktır. Tüm hafta boyunca birlikte olduğunuz, çalıştığınız ve görmek zorunda olduğunuz tüm yüzlerden bir günlüğüne uzaklaşıp sadece aile ortamında geçecek bir aktivite ile geçirmek en güzeli. Güzel bir kahvaltı sonrası birlikte yapılabilecek o kadar çok şey var ki.
+9 oy
Bilge (55.2k puan) tarafından cevaplandı
Hayatımın en güzel pazar gününde sabah erken saatte  uyandıktan sonra deniz kenarinda  spor yapmak tarif edilemez  sonra duş kahvaltı ve geri uyumak:d
+8 oy
tarafından cevaplandı

ertrteBen güzelim pazar gününü ailesiyle değilde saçma sapan kafe köşelerinde, internet kafelerde, çarşıda ve pazarda geçirenlere hayret ediyorum. İnsanlar tüm hafta zaten ailesinden ayrı adeta ayrı yaşıyor sadece akşamları görüşebiliyor, Hele ki yoğun iş temposunda çalışan breyler ancak pazar günleri bir araya gelebiliyor, bu güzel tatil gününü insan ailesiyle geçirmeli, sohbet etmeli haftanın stresini, iş yükünü üstünden atmalıdır diğe düşünüyorum

Acemi (6.6k puan) tarafından cevaplandı

Hayatımın en iyi pazar günü değilde en kötü pazar günü dün dü sevgilimle kötüydük ve ben onunla kötü olmayı istemiyorum çok canım acıyo

Acemi (19.5k puan) tarafından cevaplandı

Hayatındaki tüm pazarlar evde geçti diyeblrm okadar yani çok skcydi yine bunalmslik var tabi hayatt bana neler gösterecek bilmiyorum ama inşallah duzelicek yani herşey :) halinden felan memnunum tek eksikliğin :) var oda evde hala bekliyor olmak   yanlzlk gerçekten com kotu :)

Acemi (4k puan) tarafından cevaplandı

25 yasindayim en iyi pazarim gecen hafta idi aksama kadar yattigim hic sorun cikmadan isle ilgili sikinti olmadan tek pazar gunun :)

Acemi (18.7k puan) tarafından cevaplandı

hayatımın en iyi pazar gününü anlatayım size:

normalde pazar günleri sıkıcı bir gündür ama bnm pazar günümde ailecek dısarı çıktık piknik yapmaya gittik daha sonra konsere gittik daha sonra oradan lunaparka oradan da turku bara gittik çok eglendik

tarafından cevaplandı

Hayatımın en iyi özel günü pazar günüydü sevdiğimle ilk defa buluştum ona gül aldım onu mutlu ettim 2 3 saatin görüşme sonucunda eve gittim whatsap hattında akşama kadar saatlerce sevdiğim kızla konuşarak günümü bitirdim ve pazar akşamı en son annem tatlı açarak mutlu etmişti beni yönetmenim saygılarımla

Bilge (82.9k puan) tarafından cevaplandı

sabah kalkmıştım ailemle dışarda bir kahvaltı etttik babamın bir süprizi vardı ve bir dağa çıktık ve bir de baktımki paraşütlerle atlıyolardı iyi ki doğdun dedi hayalini gerçekleştirelim bi dede o pazar gününü ölesiye kadar unutamam

+5 oy
Acemi (15.8k puan) tarafından cevaplandı

şahsım adıNa pazar gunlerımı özetleyım  bazı pazarları   Ailemle birlikde piknige gideriz temiz hava yaz dönemlerınde özellıkle temiz hava    böyle daha samımı aile ortamı      buna benzer guzellıkler   acık havada demlenmıs guzel bır cay ıle   doyumsuz bır sohbete koyuluruz bu guzeldır fakat söyle bır durumda söz konusu  kış mevsımı pek bıyere cıkamıyoruz evdeyız     kafelere falanda gıdemıyoruz ama saglık olsun   bızde bunun acısını daha cok yazın cıkarıyoruz

+6 oy
Acemi (4.5k puan) tarafından cevaplandı

Ya pazar günü her yer kapalı neresi iyi olacak Allah'a tabikide evde oturunca ama oda iyi değildi tabi ..

Acemi (37.9k puan) tarafından cevaplandı

Vala en iyi diye bisey yok her pazar ayni oylene kadae yat sonra kalk ne yapiyim diye dusunurken aksam oluyo skksksksj

Bilge (55.3k puan) tarafından cevaplandı

hayatımda en güzel pazar günü ailemle birlikte kahvaltımızı yaptık ve babamal ailemizle birlite baraja gititk babam o gün işe gitmediği için baya eylenmiştik ardından mangalımızı yaptık oumara bir gün omuştu benim acuımdan yani o günüm tam bir full gecti diyebilrim kendi acmadn.

+4 oy
Acemi (39.5k puan) tarafından cevaplandı

hayatımın en iyi pazar günü sevgilimle geçirdiğim kapadokyadaki pazarımızdı.

Acemi (3.3k puan) tarafından cevaplandı

mmmm bir dusunelim bakalim :) hahhahha cok zor oldu bulmak tabiki dugun gunum baska hangi pazar olucak <3

+4 oy
tarafından cevaplandı

Pazar günü yaptığım en iyi şey sabahtan akşama kadar uyumak... uyumak kadar güzel bir şey olamaz.

Acemi (43.3k puan) tarafından cevaplandı
En güzel pazar günü hep olan birşey olan birşey ama ailemle bir arada oturup kahvaltı etmek
+2 oy
Bilge (97.2k puan) tarafından cevaplandı
Hayatımın en iyi Pazar günü onunla tanıştığım gündü. İlk tanışmamız...
+1 oy
Acemi (16.9k puan) tarafından cevaplandı
Benim en güzel pazar günüm bir gün ailecek pikniğe gitmiştik herkes vardı o zaman
Acemi (8k puan) tarafından cevaplandı
Dün. Ablam seneler sonra evine döndü ve annemin yüzünde gördüğüm o mutluluk bana çok iyi geldi. <3
Bilge (53.1k puan) tarafından cevaplandı
piknik deniz gezmelerde olduğum pazarlar güzel ama evimde vakit geçirdiğim pazarlarda güzel oluyor
Acemi (8.5k puan) tarafından cevaplandı
En iyi pazar gunü ya sevgiliyle buluşmaktır yada arkadaslarla güzel bir pikniktir
Acemi (1k puan) tarafından cevaplandı
Merhabalar.

Hayatımın en güzel pazarı babamla alısveris merkezine gidip bana uzaktan kumandalı araba alıp, parka gitmistim. Arkadaslarımla eglenip mutlu oldugum pazardı.

#HanifiFurkan
#Basarılar

İlgili sorular

1 cevap
23, Nisan, 2017 Eğlence kategorisinde Nrfour Acemi (4.2k puan) tarafından soruldu
+1 oy
30, Nisan, 2017 Eğlence kategorisinde BEYAZ Uzman (165k puan) tarafından soruldu
+2 oy
4 cevap
6, Nisan, 2017 Eğlence kategorisinde Beytullah Usta Acemi (11k puan) tarafından soruldu