Sizi sevmeyen ölsün mü?

+6 oy
31 Ocak 2017 Eğlence kategorisinde misafir sordu

Evet beni sevmeyen ölsün diyoemusunuz sizde birçok insan kendini eğlenceli sevecen hoş biri olduğunu idda ediyor sizde öylemisiniz? Beni tanıyan kesin sever diyormusunuz sizde ? :)

11 Cevap

+5 oy
31 Ocak 2017 misafir cevapladı

Saclarini dagitirsin ruzgarlara birakirsin ama sen hersey degilsin seni sevmeyen olmesin bunun icin.

+4 oy
31 Ocak 2017 Mdd Bilge (55,078 puan) cevapladı

Beni tanımayan  genelde benim içim ölsun diyor  yani duyduğuma göre ama tanıdıktan sonra beni çok seviyorlar  demek isterdim ama öyle değil tanıdıktan sonra da ölsün  diyorlar:d

+4 oy
31 Ocak 2017 Mustafa Ekinci Acemi (18,554 puan) cevapladı

beni çevremde pek seven yoktur zaren kekemeyim galiba bu yuzden sevilmiyorum ama canları sagolsun ben yinede ülkemin butun insanlarını ayırt etmeden severim 

+4 oy
31 Ocak 2017 Sevda Timuray Acemi (639 puan) cevapladı

Ölsün beee valla ölsün hahaha :))) benim gibi seveni bulupda bunuyolar birdee :))             

+4 oy
31 Ocak 2017 Nute19 Acemi (19,393 puan) cevapladı

Beni sevmeyen ölmesin beni sevmeyen surunsun yani :D  gerçekten kimsenin sevmesini de hic ihtiyacım yok :D gerek duymuyorum ahahah

+3 oy
1 Şubat 2017 misafir cevapladı

Tabiki ölsün beni sevmeyen yaşamasın zaten ? benim gibi adam akıllı efendi arkadaşı olupda saf temiz kalpli olupda sen gelip benim gibi birisini üzersen ölsün tabiki herkes benim gibi iyi arkadaş olamaz bunu unutmayın hic bi zaman ne sıgaram var nede icki coksukurler olsun 

2 Şubat 2017 _Premses_ Acemi (47,777 puan) yorumladı

Özguven patlamasi yasayip olsun demiycem tabiki ölmesin kimse sevmek zorunda degil ama saygi duymak zorunda :)

+2 oy
11 Şubat 2017 Esmaaa0 Uzman (231,959 puan) cevapladı

erkek arkadaşımla kavga ettiğimde sen beni sevmiyorsuuuuun derim :d oda seni sevmeyen ölsün lan der :Dtabikide herkesin görüşü başka olur ama :)

+2 oy
19 Şubat 2017 DEMET Bilge (82,895 puan) cevapladı

Benim en çok kullandığım sözdür beni sevmeyen ölsün diye :) yani insan kendini beğenmezse çatlar ölürmüş zaten.

0 oy
13 Mart 2017 aslaltum97 Bilge (97,055 puan) cevapladı
Ölmesin, yaşasın ki ne kaybettiğini görsün. Sürünsün, üzüntüsünden.
+1 oy
25 Mart 2017 yaren Acemi (32,198 puan) cevapladı
Yok ya ölmesin ya onun kararı sonuçta herkes herkesi sevmek zorunda değil

İlgili sorular

+7 oy
11 cevap
0 oy
2 cevap
4 Nisan 2017 Eğlence kategorisinde Dogukan karaman Acemi (867 puan) sordu
+3 oy
3 cevap
4 Mart 2017 Eğlence kategorisinde Mustafa26777 Acemi (165 puan) sordu

SosyalKızlar, Dilediğiniz konularda sorularınızı paylaşıp cevap bulabileceğiniz ve bilgi ve tecrübelerinizi paylaşarak İnsanlara faydalı olabileceğiniz bir  Soru-Cevap Platformudur.

10,173 soru

46,357 cevap

3,058 yorum

2,612 üye

  1. Yönetici

    309791 Points

  2. Esmaaa0

    231959 Points

  3. Zombi

    186204 Points

  4. maviiiiisssss

    175137 Points

  5. BEYAZ

    165216 Points

...