+8 oy
Eğlence kategorisinde tarafından soruldu

Bazı filimlerde yada çizgifilimlerde bu olayı görüyoruz siz olsaydınız nasıl bir tepki verirdiniz şaşkınlıkmı, kızgınlıkmı, korkumu, heycanmı. :)

16 Cevaplar

+9 oy
Acemi (23.7k puan) tarafından cevaplandı
 
En İyi Cevap

ay ben soruyu anlamadım pek ama benim aynımdan çıksa napardım sorusu herhalde eğer öyleyse korkardım valla bi çığlık atardım :)

+9 oy
tarafından cevaplandı

Yaptigim hatalardan bir arada kendimi dovecem diyordjm. Koseden gecince kendimle karsilasirsam kendimi bi guzel benzetecem

+9 oy
Acemi (18.7k puan) tarafından cevaplandı

aaaa merhaba nasılsın napıyorsun lan derdim dicemi sakın sanmayın korkudan arkama bile bakmadan kaçardım çünkü ödüm hop kopardı yerinden 

+8 oy
Bilge (55.2k puan) tarafından cevaplandı

İlk önce garip gelir tabi ama insanlar çifttir  derler benim de bir ikizim  olmalı yedi milyar insan içinden öncelikle çok şanslı  bir insan olduğunu söylerim  ve sohbet ederim  ama gerçekten ilginç olurdu.

+8 oy
Acemi (1.4k puan) tarafından cevaplandı

Valla onun yüzünden acı çektiysem hiç tanımamazlıktan gelirdim hiç tanımamaşım sıradan bi insanmış gibi geçerdim yanından ama beni heyecanlandıran hoşlandığım biri ise daha tanışmadıysak yüzüne bakardım cok az bi tebessümle tanıştıysak sohbet başlardı zaten

+9 oy
Acemi (19.5k puan) tarafından cevaplandı

Karşındakinin cin olablcegni Düşünürüm en fazla çünkü boyle bi durum gerçekten imkânsız gibi ama bazı kızlar ikizini bulyodu herhalde bu onun gibi bisey ya gerçekten :) insanların brbrnden olduğuna inanılıyor bve bazılarında karşılarına ckyor bizimki de vardır belki ama karşımıza cikicak olrsada çok sasirirdim.  

+7 oy
tarafından cevaplandı

Ayna olsa gölgem olur anlardım korkmazdım ama kendimi görürsem gölgesiz bir şekilde tabiki korkarım hayalet mi o derim ? sen kimsin ? derim yüz maskemimi caldın derim ? kopyamısın ? hayaletmisin sorular sorardım sakın zannetmeyin soramazdım o anda bayılırdım 

+5 oy
Acemi (401 puan) tarafından cevaplandı

Benden zeki ise sınavlarıma benim yerime sokardım yüksek alırdı :d ve yüksek dereceler yapardım

+5 oy
Acemi (3.7k puan) tarafından cevaplandı

ben kendime tokat atıp benim kendi canım acıyo mu diye denerdim çok boş işler bunlar demi :D :D 

+4 oy
Acemi (1.3k puan) tarafından cevaplandı

vay müdür ne yaptın derdim ,elimi de omzuma atardım zaten ikimize şoka girmiş olurduk :)

+4 oy
Acemi (24.2k puan) tarafından cevaplandı

Ayy çok korkardım şaşırırdım rüyada falanmıyım diye şöyle bir kendimi yollardım şok olup donar kalırdım orda öylece korkudan 

+3 oy
Acemi (4.5k puan) tarafından cevaplandı

Bir selfie çeker sosyal medyaya atarım kendimi buldum  diye..Aileme götürürum kendi yerime görüşmelere gonderrim onu nüfusu mart alırım :D:P.

+1 oy
Uzman (186k puan) tarafından cevaplandı
Bir köşeyi döndüğümdr kendimi görsem yani zombi olarak kendimi görsem kaçarım herhalde
+1 oy
Acemi (9.8k puan) tarafından cevaplandı
Korkup kaçardım Heralde yada uzaylı falan olduğunu düşünürdüm
0 oy
Bilge (97.2k puan) tarafından cevaplandı
Bu sorudan bir film senaryosu çıkar. Heralde bulunduğum yere düşer bayılırdım.
0 oy
Bilge (53.1k puan) tarafından cevaplandı
öne korkardım yani ben karşımdaysa ben kimim derdim sonra şaşırırdım iyice incelerdim güzelmiyim diye ..................

İlgili sorular

+8 oy
11 cevap
+9 oy
12 cevap
3, Şubat, 2017 Kişisel Gelişim kategorisinde hazalsultan Acemi (24.2k puan) tarafından soruldu
+9 oy
11 cevap
7, Şubat, 2017 Eğlence kategorisinde Emrah Acemi (3.7k puan) tarafından soruldu

10.2k soru

46.4k cevap

3.1k yorum

3k kullanıcı

...