+6 oy
Sağlık & Diyet kategorisinde Acemi (47.8k puan) tarafından soruldu
Benim gibi vertigo(pozisyonel baş dönmesi) olan arkadaşlar var mi? Varsa neler yapiyorsunuz gecmesi hafiflemesi icin vertigo ataklariniz cok oluyormu ?

4 Cevaplar

+4 oy
Bilge (55.2k puan) tarafından cevaplandı
 
En İyi Cevap

    Vertigoyu kontrol altına almak için farklı yollar izlenebilir. İlaç tedavisinin yanı sıra şifalı bitkiler, egzersizler ile de vertigo kontrol altına alınabilir. Vertigoyu teşhis etmek için doktor hastanın öyküsünü dinledikten sonra hastayı çeşitli testlere tabi tutar.
+6 oy
tarafından cevaplandı

Denge bozuklugu cok kötü bişey tedavi edilmesse insan yatakdan kalkamaz halede geliyormuş benim başım devamlı döner ama doktorun bana dediği bilgisayara fazla bakma telefon ekranına fazla bakma gez dolaş açıl evde yaşam gecirme söledi bana doktor 

+4 oy
Acemi (4.1k puan) tarafından cevaplandı

Benim arkadaşımın annesinde var. Burun tamamen tıkalıymış. Vertigoya sebep olandurumda oymuş. O yüzden önümüzdeki günlerde ameliyat olacaktı. 

+1 oy
Uzman (175k puan) tarafından cevaplandı
Vertigo çok zor bit hastalık. Yataktan yada oturduğun yerden kalkması yada yürürken aniden baş dönebiliyor denge gidiyor . Bi an her şey olabilir . Allah acil şifalar versin tüm hastalara.

İlgili sorular

+2 oy
4 cevap
13, Mart, 2017 Sağlık & Diyet kategorisinde misafir tarafından soruldu
+5 oy
5 cevap
3, Şubat, 2017 Kişisel Gelişim kategorisinde Dilan Acemi (5.3k puan) tarafından soruldu

10.2k soru

46.4k cevap

3.1k yorum

3.1k kullanıcı

...