+16 oy
Eğlence kategorisinde tarafından soruldu

Açıkçası ben fakirlere, yoksullara yardım ederdim ilk önce. Çünkü onlar birazcık mutlu olmayı bizden daha çok hakediyorlar. Sizin ne düşündüğünüzü merak ediyorum?

36 Cevaplar

+10 oy
Uzman (232k puan) tarafından cevaplandı
 
En İyi Cevap

kesınlıkle bagış bagış bagış her zaman derım elımde olsada suraya yada buraya bagış yapsam dıye düşününce bıle mutlu oluyorum. özellıkle yetiştirme yurtlarına

+12 oy
Acemi (1.3k puan) tarafından cevaplandı

Egitimime aileme harcardim . Tabi cook zenginsem ihtiyac sahiplerine de yardim etmek isterdm. Hayallerime giden yolda kullanirdim  :)

+11 oy
Acemi (4.4k puan) tarafından cevaplandı

Egitimime aileme harcardim . Tabi cook zenginsem ihtiyac sahiplerine de yardim etmek isterdm. Hayallerime giden yolda kullanirdimdsf

+10 oy
Bilge (55.2k puan) tarafından cevaplandı

Dışarı çıkıp elde edemediğim ne varsa paramla  satın alırdım.ve tabi ki okulu bırakırdım 

+12 oy
Acemi (2.8k puan) tarafından cevaplandı

Annemle babamı hacca gönderirdim en çok istediğim şey bu ve bigün atanırsam da kazandığım paraylada yapacağım ilk şey inşAllah gerçekleştirebilirim:)

+11 oy
Acemi (19.5k puan) tarafından cevaplandı

 Kendimi düşünerek söylüyorum genç kızlar vesayire arkadaşlar kapı kapı gezip onlara yardim dağıtmak isterdim kendi basıma gerçekten çok mutlu olurdum sevgi artsın mutluluk artsın para az alsın sknti yok allah  paylaşmanın malını on kat arttirir ya öyle iste :) 

+9 oy
Acemi (4k puan) tarafından cevaplandı

Evlenip esimibosamak olurdu zengin olmanin sanindandir yada 2 ev acardim bi gun orya birgin araya gider dim 

+9 oy
Acemi (7.1k puan) tarafından cevaplandı

Zengin olsaydım ben ilk yapacağım iş çok güzel bir villa ve son model bir arabam olması ve kendi işinin patronu olup newyorkta yerleşmek olurdu zengin olsaydım kafa dinlemek isterdim.

+9 oy
Acemi (18.7k puan) tarafından cevaplandı

eger ben zengin olsaydım yapacagım ilk şey 

kendimw ferrari son model araba yani bir de villa lırdım

+9 oy
Acemi (24.2k puan) tarafından cevaplandı

Gerçekten ciddi paralı ameliyat olmayı gerektirir bazı hastalıklar var bu kişileri bulup bütün masraf larını karşılarım fakir lere tüm ihtiyaç sahiplerine yardım ederdim.. 

+7 oy
Acemi (2.8k puan) tarafından cevaplandı

Yoksul insanlara derneklere yardım ederdim. Bir de eğitim amaçlı tabii ki okul açardım. Eğitim önemli. 

+6 oy
Acemi (15.8k puan) tarafından cevaplandı

zaten dınımız geregıncede fıtre dedıgımız olay bu gereklı yanı varlıgımızın 40da 1ını   yoksullara dagıtmak         bende kesınlıkle   sıze katılarak durumu olmayan ınsanlara yardım eder bırazda olsa yaralarına merhem olmaya calısırdım   sonucda ölumlu dunya  sadece sevaplarımızı göturucez gıderken kazandıgımız paraları degıl 

+5 oy
Acemi (410 puan) tarafından cevaplandı

Zengin olsam ilk önce parayı doyasıya harcardım ve sonrasında fakirlere bol bol dağıtırım. Yani bir lokantaya falan bağlarım o ailelere sonra her gün oradan yemek alırlar. Sonrasında giyim firmalarına götürüp giydiririm ve ceplerine para koyarım. Düşünmesi bile mutlu etti. Acaba gerçek hayatta yapsam ne kadar mutlu olurum.

+6 oy
Acemi (408 puan) tarafından cevaplandı

İlk önce kendime özel bir oda veya ev düzenleyip dizan ederdim. Sonra parayı delice harcardım ve sonrasındaysa fakirlere özel bir restorant ve giyim konusunda falan yardımcı olmaya çalışırım. Geri kalan parayı da aile ve kafama göre rastgele harcarım.

+5 oy
Acemi (3.1k puan) tarafından cevaplandı

Tüm müslümanları doyurur giydirir sonrada kendi keyfime bakarım dubaiye ye giderim 

+5 oy
Acemi (16.3k puan) tarafından cevaplandı

Anne ve babama belli bir miktar para vermek olurdu çünkü beni ben yapan onlar onlar olmasa ben bir hictim canım annem ve babam....

+5 oy
tarafından cevaplandı

zengin olsaydım yapacağım iş ilk burdan gitmek olurdu bu tür insanı cekemeyecek insanlardan kurtulmak isterdim bana hainlik düşünen insanlardan kurtulurdum daire alırdım onlardan da uzakda olurdum 

+5 oy
tarafından cevaplandı

Aga en façasından bi slx alır memleketin içinden geçerdim haa gazda falanda binmezdim paraya kıyar benzin alirdim  :-D

+5 oy
Acemi (4.5k puan) tarafından cevaplandı

Bütün kimsesizlere yardıma ihtiyacı olanlra yardım ederdim en büyük hayalim bunları yapmak Allah insalh böyle biseyi yaptırır.

+2 oy
Uzman (186k puan) tarafından cevaplandı

Zengin olmaya hayal edemiyorum ama zengin olsaydım araba ev tarla alırdım muhtemelen

+2 oy
Acemi (39.5k puan) tarafından cevaplandı

yapacağım ilk şey annem babam ne istiyorsa onları yerine getirmek olurdu onların mutluluğu için her şeyimi veririm

+2 oy
Uzman (151k puan) tarafından cevaplandı

yardıma ihtiyacı olan insanlara yardım bağış vs onları yapardım tabi kendi mutluluğumuda katarak

+2 oy
Bilge (97.2k puan) tarafından cevaplandı

İlk önce güzel bir tatil yapardım. Aileme ev, araba tarzı şeyler alırdım.

+2 oy
Acemi (19.7k puan) tarafından cevaplandı

Fakir bir müslüman olarak eğer ben bir zengin olsaydım ilk isim yoksulluk içinde yaşayan müslümanlara sonra müslüman olmayan diğer insanlara yardım ederdim

+2 oy
tarafından cevaplandı

Zengin olsam bile pek bişey değişmeyecek yaa... muhtemelen diğer zenginler gibi yaşamaya çalışırdım

+1 oy
Acemi (23.7k puan) tarafından cevaplandı
Benim yapacağım ilk şey fakirlere yardım etmek ardından adaleti sağlamak için calisirim
+1 oy
Acemi (13.8k puan) tarafından cevaplandı
Tabiki ihtiyaç sahiplerine yardım edilir ama ilk işim sevgilimi yanıma alıp tatile çıkmak olurdu heralde
+1 oy
Acemi (43.3k puan) tarafından cevaplandı
Zengin olsam önce kendi borçlarımı sonra arkadaşlarımın borçlarını öderdim
+1 oy
Acemi (32.2k puan) tarafından cevaplandı
Bir sürü elbise bir kıyafet bir sürü makyaj malzemesi almak olurdu
+1 oy
Acemi (28.7k puan) tarafından cevaplandı
Bir sürü bir sürü alışveriş yapardım ilk önce tabikidr istediğim herşeyi alirdim
0 oy
tarafından cevaplandı
Bende aynen öyle yapardım ilk önce gerçekten ihtiyacı olanlara verirdim vede ameliyat olması gereken ve parası olmayan insanlara özellikle çocuklara bebeklere yardım ederdim. İnşallah bir gün olursam bu hayallerimi gerçekleştircem
0 oy
Acemi (2.6k puan) tarafından cevaplandı
Süt banyosu tabiki de hep hayalimdir bir gun mutlaka yapacam....
0 oy
Acemi (1.1k puan) tarafından cevaplandı
Zengin olsaydım yapacağım şey. Yatırım yapardım. Ve zeniteliğine zenginlik katardım
0 oy
Acemi (30.4k puan) tarafından cevaplandı
İhtiyaç sahiplerine ulaştırmaya çalışırdım bir kısmını. Bir kısmını kendime bir kısmınıda ilime ayırırdım.
0 oy
Acemi (1.5k puan) tarafından cevaplandı
Kendi ihtiyaçlarımi karşıladiktan sonra vakiflarla anlasir yardim ederdim
0 oy
Acemi (1k puan) tarafından cevaplandı
Merhabalar.

----- Vakıf açardım.
----- Yoksul olan insanlara ev alırdım.
------ Lösevi olan kardeşlerimizin hastane masraflarını öderdim.

#HanifiFurkan
#Basarılar

İlgili sorular

+13 oy
15 cevap
+3 oy
2 cevap
1, Nisan, 2017 Eğlence kategorisinde Tansel5454 Acemi (1.4k puan) tarafından soruldu
+11 oy
23 cevap
30, Ocak, 2017 Kızlara Özel kategorisinde misafir tarafından soruldu

10.2k soru

46.4k cevap

3.1k yorum

3k kullanıcı

...