+15 oy
Arkadaşlık kategorisinde Acemi (10.5k puan) tarafından soruldu

Olmak istediğim yerdeyim tüm zorluklara rağmen.

Bazen " keşke bazı şeyler farklı olsa " diyorum o kadar.

23 Cevaplar

+8 oy
Acemi (3k puan) tarafından cevaplandı
 
En İyi Cevap

vallaha biraz olduğum yerden uzaklaşmak iyi gelirdi.vallaha biraz olduğum yerden uzaklaşmak iyi gelirdi.

+11 oy
Acemi (6.6k puan) tarafından cevaplandı

Ben isterdim çünkü şuan çok kötüyüm hayattan çok sıkıldım yani şöyle yalnız bir evde baya bi zaman kalmak isterdim bi kedi olsa bana yeterdi 

+10 oy
Acemi (884 puan) tarafından cevaplandı

Evet hemde çok istiyorum çünkü şuan evdeyim ve aşırı sıkılmış bi durumdayım kendimi dışarlara atmak istiyorum ama ona da üşeniyorum napcam ben ya 

+10 oy
Acemi (4.4k puan) tarafından cevaplandı

Evet hemde çok istiyorum çünkü şuan evdeyim ve aşırı sıkılmış bi durumdayım kendimi dışarlara atmak istiyorum aşırıüşeniyorum

+10 oy
tarafından cevaplandı

Valla her zaman yalnız kalıp kafayı dinlemek isterdim ama rahat bırakmıyorlarki beni. Sessiz sakin güzel bir yerde tatil ne güzel olurdu ama

+7 oy
Bilge (55.2k puan) tarafından cevaplandı

Her zaman bunu sorguladım  uzaklara gitmek istedim  mesela şu an bile uzayın bir köşesinde yeterince oksijen tüpüyle  yaşamak isterdim:d

+5 oy
Acemi (246 puan) tarafından cevaplandı

Bende sevgilimin yanında olmak istiyordum. içim cız etti. Kimseye allah özlem çektirmesin. Çok kötü bir durum :(

+5 oy
tarafından cevaplandı

Çok uzak değil ya köyümde olsam sobamı yaksam sabah çesmeden suyumu içsem akşam soba üstünde köyümün havasında kestanemi yapsam sabah ezanı ile uyansam yeter

+5 oy
Acemi (19.5k puan) tarafından cevaplandı

Evet hemde çok uzaklarda olmak istedim herşeyden biraz olsun uzaklasma k çok iyi gelirdi bana fakat olmuyo iste uzaklasamiyoruz imkanlarimz el vermiyor ailevi sornlarmz yüzünden cogmzda eve tklp kalablyoruz :) 

+5 oy
Acemi (4k puan) tarafından cevaplandı

Nerdd o gunler hergun ayni seyi yapdur keske uzakta kafa dinlicek biyerde olsak tabi yanimda bol para

+3 oy
Acemi (18.7k puan) tarafından cevaplandı

ben sadece üniversite okudugum yıllarda 2 yıl antalyadan yasadıgım yerden 

uzaklarda olmak istemiştim duam kabul oldu 

+3 oy
Bilge (82.9k puan) tarafından cevaplandı

bazı günler oluyor tabi insanlık hali nefret bile ettiğim oluyor ama şu an halimden çok ama çok mutluyum.

+3 oy
tarafından cevaplandı

tabiki istedim insanlar artık çıyrıgından cıkmaya başladı kimse cekemeyecek dereceye geldi artık buradan uzaklaşıp sakin bir kafayla dinlemek istediğim günler oldu şuan bile olsa yine gider kafamı dinlerim. sacma sapan insanları dinlemekten bi hayli güzeldir kaldıgım mekanı terk etmek 

+2 oy
Acemi (15.8k puan) tarafından cevaplandı

hayatınızdakı keskelere yer vermeyın gecmısse gecmısdır  yanı bunu baska turlu kendınıze dert etmek sadece sızı yıpratır onun dısında hıc bırseye  yaramaz onun yerıne sız bence   gelecekle ılgılı kendınızı tesellı edın yada ıyı olumlu seyler dusunun 

+2 oy
Acemi (776 puan) tarafından cevaplandı

on numara başlık açmışsın :D şuan olduğum yeri terketmek için herşeyimi verebilirim. böyle lanet bi durum olamaz.

+2 oy
Bilge (55.3k puan) tarafından cevaplandı

hayır şimdiye kadar hiç düşünmedim galiba ben olduğum yerde gayet mutlu ve huzurluyum başka yerede olmak istemzdim.

+1 oy
Uzman (186k puan) tarafından cevaplandı

Zaman zaman yer degisligi yapmak insan ruhuna iyi geliyor. Ben uzaklasirim ve ayni yere donerim

+1 oy
Acemi (1.1k puan) tarafından cevaplandı

Şimdiye kadar çoğu kez fakat şimdi daha çok istiyorum  uzaklık bi nefes alma es vermek kadar iyi gelecek bişey belkide.  

+1 oy
Acemi (32.2k puan) tarafından cevaplandı

Evet olmak isterdim çünkü onunla aynı dershane de olmak beni onu görmem için beni asagi kata itiyor. Ve onu gördüğüm de gercekten onu ozledigimi anlıyorum. Eğer burdan uzakta olursam onu hiç goremem ve onu unutmam daha kolay olurdu.

+1 oy
Uzman (175k puan) tarafından cevaplandı

Hayırrrr  tabikide tamda istediğim yerdeyim yani bu kadar uzaklık yeter zaten :)

0 oy
Acemi (39.5k puan) tarafından cevaplandı

kesinlikle konyadan bir an önce uzaklaşmak istiyorum bir türlü sevemedim burayı okul bitse de gitsek :)

0 oy
Acemi (43.3k puan) tarafından cevaplandı
Evet tek bir yerde yaşamak isterdim yani ne bilişim çok sıkıldım artık bu durumlardan
0 oy
Bilge (53.1k puan) tarafından cevaplandı
istemişimdir illaki yani herkesin psikolojik sorunları olduğunda başka yerlere başını alıp gitmek ister

İlgili sorular

+6 oy
9 cevap
25, Şubat, 2017 Erkekçe kategorisinde krallben42 Acemi (1.1k puan) tarafından soruldu
+5 oy
8 cevap
4, Şubat, 2017 Kızlara Özel kategorisinde Dilan Acemi (5.3k puan) tarafından soruldu
+7 oy
11 cevap
12, Şubat, 2017 Kültür & Sanat kategorisinde AhmetKrkya Acemi (5.2k puan) tarafından soruldu

10.2k soru

46.4k cevap

3.1k yorum

3k kullanıcı

...