Sabah neşenizi yerine getiren bir canlı var mı hayatınızda?

+15 oy
30 Ocak 2017 Eğlence kategorisinde hakan0616 Acemi (10,105 puan) sordu

benim yengemin bi tane kedisi vardı çok tatlıydı vardı dedimde öldüğü için çok üzgünüm çok tatlıydı bi görseniz çok seversiniz

30 Ocak 2017 Merve27 Acemi (227 puan) yorumladı
Var herkesin illaki vardir yani benimde bukalemunum var uyanir uyanmaz bakarim yemini veririm severim tam poncik

24 Cevap

+7 oy
6 Şubat 2017 Esmaaa0 Uzman (231,959 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

eveeet 2 tane başbelası bır kedım var sabahın köründe uyandırıyorlar benı bıde bıldıgın elıyle omzuma vurarak uyandırıyor kalk yemek ver bana der gıbı:D

+10 oy
30 Ocak 2017 Sertaç Acemi (6,473 puan) cevapladı

Benim bir kedim var ve her zaman beni mutlu eder ve hep iyi hissettirir kendisi çok tatlı hepiniz seversiniz 

+9 oy
30 Ocak 2017 misafir cevapladı

Valla ne yalan söylim bazı insanları gördükçe hayvanları daha çok seviyorum. Muhabbet kuşlarım var bazı insan kılıklı yaratıklar yerine onlarla konuşuyorum

+8 oy
30 Ocak 2017 alp Acemi (4,250 puan) cevapladı

Benim köpeğim var ve her zaman beni mutlu eder ve hep iyi hissettirir Çok sevimli

+8 oy
30 Ocak 2017 Elif Acemi (27,717 puan) cevapladı

Sabah neşemi yerine getiren tek şey köpegim. Hayvanlar daha dost canlısı ve sadık oluyor

+7 oy
30 Ocak 2017 Mdd Bilge (55,078 puan) cevapladı

Köpeğim çoğu insandan iyi dost iyi dinleyici  dünyadaki en dost canlı .insanlardan daha çok seviyorum  köpeğimi  eminim ki o da beni seviyor:)

+4 oy
30 Ocak 2017 misafir cevapladı

Canlıdan kasıt insanda olur o zaman ben yiğenlerim diyorum sabah neşem onlar benim üç kız yiğenim birden gelip amca yeter uyuduğun haydi kalk demesi

+5 oy
31 Ocak 2017 Nute19 Acemi (19,393 puan) cevapladı

Hahaha benim sabah kendim oluyor genelde ağız yüz Yamamada on numara gerçekten kediyi çok seviyorum çok tatlı bi hayvan yani :) kedi siz hayat düşünemiyorum olu gibi olur minik poncik tüylü bi kediim var iste :))

+5 oy
31 Ocak 2017 Emrullah Acemi (3,977 puan) cevapladı

Kusum var :) onu gorunce ucasim geliyo cok deli bi hayvan yerindd duramiyor sabaha kadar uyutmuyo gerci ama olsun

+5 oy
31 Ocak 2017 Mustafa Ekinci Acemi (18,554 puan) cevapladı

sabah neşemi yerine getiren benim biricik canım annem var birde bizim tekir kedimiz var bunlar bnm ysasam sevinç kaynağım annemin yeri apayrı

İlgili sorular

+2 oy
5 cevap
3 Nisan 2017 Eğlence kategorisinde xxxx1234xxxx Acemi (19,048 puan) sordu
+1 oy
1 cevap
+9 oy
11 cevap
7 Şubat 2017 Eğlence kategorisinde Emrah Acemi (3,685 puan) sordu
+1 oy
4 cevap
+2 oy
2 cevap
31 Mart 2017 Eğlence kategorisinde Meowmeow3 Acemi (11,138 puan) sordu

SosyalKızlar, Dilediğiniz konularda sorularınızı paylaşıp cevap bulabileceğiniz ve bilgi ve tecrübelerinizi paylaşarak İnsanlara faydalı olabileceğiniz bir  Soru-Cevap Platformudur.

10,165 soru

46,347 cevap

3,058 yorum

2,483 üye

  1. Yönetici

    308862 Points

  2. Esmaaa0

    231959 Points

  3. Zombi

    186199 Points

  4. maviiiiisssss

    175135 Points

  5. BEYAZ

    165216 Points

...