+6 oy
Kariyer & Eğitim kategorisinde Acemi (10.1k puan) tarafından soruldu

Kimi zaman boş zamanlarınızda gezmek uyumak TV izlemek telefonda oyun oynamak yerine kitap okur musunuz? Ne tür kitaplar okursunuz? Kitap okumamanızın nedeni ne?

22 Cevaplar

+7 oy
Bilge (55.3k puan) tarafından cevaplandı
 
En İyi Cevap

kitap okumak bababaşka bir şey bütün oyunların en güzeli bence ben kitap okurken hem zamanın nasıl gectiğinin farkında değilim ve cok bağımlıyım ikinci bağımlıloığımda sosyal kızlar oldu ayrılamıyorum :)

+8 oy
Acemi (8.2k puan) tarafından cevaplandı

Kİtap okumak başka bir dünyaya açılmak gibidir. Seyahat etmek, aşık olmaktan aşağı kalır bir eylem değildir. Sevilmez mi hiç :):)

+6 oy
Acemi (209 puan) tarafından cevaplandı

Kitap okurum ama aksiyon.macera gibi roman okumaya çalışırım.sizede bi tavsiyem var bol bol kitap okuyun çünkü biraz saçma gelicek ama zihni dinlendiriyo...


+7 oy
Acemi (16.3k puan) tarafından cevaplandı

Yani kitabına göre ama sadece bir tane kitabı tam bitirdim oda beyaz diş efsane bir romandi

+6 oy
Acemi (9.9k puan) tarafından cevaplandı

Kitap okumayı Pek sevmem yalan söylemeyin ama.macera aksiyon korku kitaplarını okurum yani kitaptan kitaba değişir 

+8 oy
Acemi (1.4k puan) tarafından cevaplandı

İlgimi çeken bir kitap olursa genellikle okurum aşk kitaplarını cok seviyorum beni hikayenin içine sürüklüyor

+4 oy
Acemi (23.7k puan) tarafından cevaplandı

Ben pek kitap okumayı sevmiyorum malesef .. ama okuyorum tabi ki arada o da tarih veya eski romanlardan oluyor Yen'i nesil pembe aşk acısı çekilen kitapları saçma buluyorum 

+4 oy
tarafından cevaplandı

E vet kitap okumayı severim kitap okumak insanın zihniyetini acar daha cok kelime öğrenirsin 

+4 oy
Acemi (2.9k puan) tarafından cevaplandı

Kitap okumak kendi dünyandan çıkıp başka bir dünya girmek demektir bu yüzden kitap okumak çok güzeldir ve cok severim kitap okumayı 

+5 oy
Acemi (4.5k puan) tarafından cevaplandı

Evet severim yeni yeni bilgiler yeni yeni kelimeler öğreniyorsun nesi kötü olabilir ki insalnlardan iyidir kitap okumak

+4 oy
Bilge (82.9k puan) tarafından cevaplandı

Kitap okumayı çok severim ne tür olursa okurum onu ayırt etmem ve her yazarı okumayı denerim. Böyle böyle iyi yazarı ayırt edebiliyor insan.

+4 oy
Acemi (396 puan) tarafından cevaplandı

Kitap okumak sevilmez mi diye başlamak istiyorum.  Yeni bilgiler öğrenmek, insanın kendini geliştirmesi kadar güzel bir şey olabilir mi.? Kitap okuma eylemi küçük yaşlardan itibaren çocuklara aşılanmalı. Yani gidip televizyon izlemektense kitap okumak kesinlikle daha iyidir diye düşünüyorum. Kitap okumaya yeni başlayacak iseniz ince kitaplardan başlamanızı öneriyorum ve kitap okumayı artık kaçınılmaz bir eylem olarak görenler için ise romandan ziyade kendini geliştirecek kitaplar okumanızı öneririm. Sevgiler :) 

+4 oy
tarafından cevaplandı

Kitap okumayı tabiki seviyorum okuyunca rahatlayıp mutlu oluyorum encokda polisiye ve ask romanlarını tercih ediyorum

+4 oy
Acemi (1.2k puan) tarafından cevaplandı

Kitap okumayı çok severim ayrı bı dünyaya geçiş yapıyorum okuduğum kitabın karakterleri canlanıyor o dünyada o kadar kendimi kaptırıyorumki kitap bitince kitap karakterlerini özlüyorum 

+4 oy
Acemi (5.2k puan) tarafından cevaplandı

Roman okurum genelde özellikle macera romanları bir başkadır.

+5 oy
Acemi (902 puan) tarafından cevaplandı

Daha güzel vakit geçmek icin ve kendimi daha rahat hissediyorum çok yararlı bence

Uzman (310k puan) tarafından yorumlandı

evet kitap okumak çok yararlıdır. hem diksiyonu düzeltir hem bilgili olursunuz hemde ufkunuz genişleterek düşünme kabiliyetini artırır.

+3 oy
Acemi (5.2k puan) tarafından cevaplandı

Evet çok severim. Kitap okumak sevilmez mi ya. Kitaptaki karakterlerde kendini buluyorsn mesela. Kitap bitince uzulmek bile guzel bir duygu bence. 

+2 oy
Bilge (97.2k puan) tarafından cevaplandı

Çok severim, günde en az 2 saat okumaya zaman ayırırım. Faydasını da gördüm, görmeye de devam edeceğim inşallah.

+3 oy
Acemi (426 puan) tarafından cevaplandı

kitap okumayı çok severim tek başıma kaldığım zamanlar hep yanımda olur kitap

+2 oy
Acemi (23.7k puan) tarafından cevaplandı
Aslında artık yavaş yavaş kitap okuma alışkanlıklarımizi kaybediyoruz. Çünkü teknoloji ile imtihanimiz bizi bundan uzaklaştırıyor.
+1 oy
tarafından cevaplandı
Bir donem bedenimi cok yorgun vr bitkin hissettim bu bir cozum adina ask ve sanat uzerine bir kitap enerjimi geti yukledi( ben yasardim ask ve sanatla)semiha berksoy...
0 oy
Bilge (53.1k puan) tarafından cevaplandı
ilgimi çeken bi kitap varsa severek okurum ama her kitapı okumam cok zor beğenirim

İlgili sorular

+1 oy
3 cevap
17, Nisan, 2017 Kariyer & Eğitim kategorisinde aydnzara Acemi (4.8k puan) tarafından soruldu
+5 oy
7 cevap
25, Şubat, 2017 Kariyer & Eğitim kategorisinde Nedesem_BilmemKi Uzman (151k puan) tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap
22, Nisan, 2017 Kültür & Sanat kategorisinde BEYAZ Uzman (165k puan) tarafından soruldu

10.2k soru

46.4k cevap

3.1k yorum

3.1k kullanıcı

su-kacagi.istanbul

...