+6 oy
Aşk & Love kategorisinde Acemi (37.9k puan) tarafından soruldu

Çok guzel bi soru vala ben inarim benim hislerim kuvvetlidir inanip guvendigim kiside sıkıntı cikmazzz:D

13 Cevaplar

+3 oy
Acemi (13.3k puan) tarafından cevaplandı
 
En İyi Cevap

İnanırım. Olmadı bi daha girer. ikinciye kesin yani şaka bi yana neden olmasın sonuçta ilk izlenimler her zaman önemli rol oynar karşımızdakini tanımak adına.

+3 oy
Acemi (16.3k puan) tarafından cevaplandı

Evet zaten insanın kendi kafasında hayalindeki kızın modeli vardır o kişiye yakın bir profili görürsek aşık oluyoruz

+3 oy
Acemi (2.9k puan) tarafından cevaplandı

Ilk görüşte aşk değil de ilk görüşte heyecan a inanırım yani ilk kez gördüğün birinin yanında heyecan falan yaparsan o kişiye aşık olursun bence 

+3 oy
Acemi (8.2k puan) tarafından cevaplandı

karşımdaki insanın bakışları bana ilk görüşte aşkı hissettirirse evet inanırım zaten aşkta saniyelik gelişen bir olay değil midir :D

+3 oy
Uzman (232k puan) tarafından cevaplandı

eger o an bı boşluktaysan ilk görüşte aşk denen bırsey vardır evet bende ınanırım<3:D

+1 oy
tarafından cevaplandı

ilk görüşte aşka inaniyorum aşk kalpten gelen birşey sevince zaten aşkın ne oldugunu iyi anlıyor herkes bazen aşk kötü bazende adamı mutlu etebilecek derecede güzel anlar yaşamaktır aşk aşkın tanımını farklı noktalara getirmek değildir aşk 

0 oy
tarafından cevaplandı

İnanırım ama cok az insanda görülür genelde ilk görüşte cok hoslanıp tipini beğenirsin bunu aşk zannedersin ama gercek aşk icini tanıyım zamanla oluyo bence :)

0 oy
Acemi (2.9k puan) tarafından cevaplandı

Ilk bakışta Ya da ilk görüşte aşk diye bir şey yoktur fakat İlk görüşte bir elektrik olabilir Bunlar basit kıvılcımlardırve bu kıvılcımlar beslenirse ateş oluşur Tabii bahsettiğimiz şey odun ateşi değil aşk ateşidir yinede Aşk beslenmek için özgürlüğe konfora sevgiye saygıya ihtiyaç duyar Eğer bunlar eksik ise aşk oluşmuşsa dahi bir gün Sessiz Sedasız kaybolup gider hoşçakal bile demeden gider

0 oy
Bilge (97.2k puan) tarafından cevaplandı
Hayır, inanmam. Birkaç kere görmem şart. Yani ilk görüşte aşk denilen zımpırtı tamamen fiziksel beğenidir.
0 oy
Acemi (32.2k puan) tarafından cevaplandı
Evet inanıyorum çünkü ben ilk askima ilk görüşte tamam ya bu benim dedim
0 oy
Acemi (28.7k puan) tarafından cevaplandı
Evet inanırım tabiki de tamam evet bu benim hayatımın merkezi dersin
0 oy
Acemi (10.3k puan) tarafından cevaplandı
İlk görüşte aşk Darıca bunu yaşadım şimdi Düşünüyorumda O 11 aptalmışım
0 oy
Uzman (105k puan) tarafından cevaplandı
böyle birşeye inanılır mı bilemem. çünkü insan tanımadığı birilerini nasıl olur da seviyor anlayamıyorum. bence görünüşünden etkileniyor ve tanıdıkça zamanla daha çok seviyordur. ancak böyle olabilir.

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap
2, Mayıs, 2017 Aşk & Love kategorisinde Rıfat AÇAN Acemi (135 puan) tarafından soruldu
+3 oy
7 cevap
24, Mart, 2017 Aşk & Love kategorisinde Meowmeow3 Acemi (11.1k puan) tarafından soruldu
+2 oy
10 cevap
27, Mart, 2017 Aşk & Love kategorisinde Merve Öncü Acemi (3.5k puan) tarafından soruldu

10.2k soru

46.4k cevap

3.1k yorum

3.1k kullanıcı

su-kacagi.istanbul

...